Wie een succesvol nieuw modemerk wil starten, moet meegaan met de trends. Zou je denken, maar Nathalie De Nil ziet dat anders. Vijf jaar geleden richtte ze het modelabel Wright. op met een bijzondere missie: het herontwerpen van de waarden van mode. Door het ambacht voorop te plaatsen en klanten inkijk te geven in het maakproces, hoopt ze de levensduur van elk kledingstuk te verlengen.
Inox zwembaden zijn in België nog relatief onbekend. Toch bieden ze belangrijke voordelen t.o.v. traditionele zwembaden. Nouv’eau is vastbesloten om deze unieke zwembaden bekend te maken bij een breder publiek. Benieuwd naar hun aanpak, hadden we een gesprek met bestuurder Philippe D’Hont.
In 1996 opende Sonia Pypaert een babywinkel, the baby’s corner, als antwoord op de noden die ze zelf ondervond als prille mama. Vandaag is de belevingswinkel in Nazareth de grootste baby- en kinderwinkel in Vlaanderen. Een persoonlijke aanpak, een gezonde dosis doorzettingsvermogen en de nodige commerciële flair bleken de gouden ingrediënten voor dit boeiend en warm succesverhaal.
De Nachtwacht is een buitenbeentje in de slaapwereld. De belofte die het team aan elke bezoeker maakt is oprecht en helder: “Omdat wij ervan overtuigd zijn dat een goede nachtrust aan de basis ligt van jouw geluk en gezondheid, gaan wij tot het uiterste om samen met jou het perfecte bed te vinden.”
Mensen mooier maken zit in ons bloed, in ons DNA. Juweliers Casteur is geen klassieke juwelier, maar brengt collecties met een verhaal, en durft ‘outside the (jewellery) box’ te denken. Onze band met de klant, de beleving bij het kiezen voor een juweel of een horloge, een persoonlijke service en een huiselijke sfeer staan meer dan ooit centraal. En dat alles in één huis van vertrouwen. Al 3 generaties lang.
Juweliers Casteur is een bekende naam in Waregem en ver daarbuiten. Al negentig jaar lang verkopen zij juwelen en horloges van hoogstaande merken. De laatste jaren zien zij meer en meer klanten binnenstromen van buiten Oost- en West-Vlaanderen. De focus op een ongeëvenaarde klantbeleving werpt duidelijk zijn vruchten af. “We willen onze klanten écht in de watten leggen”, vertelt Hilde Bruwier die – samen met haar man Stefaan Casteur – de winkel leidt.

First Friends is een collectief van premium merken die hun klanten écht op de eerste plaats zetten! We doen dit door enkel duurzame en kwalitatieve producten en diensten aan te bieden, toegankelijk en bereikbaar te zijn en een gevoel van verwondering te creëren bij onze klanten. De partners van ons collectief hebben allen een bedrijfscultuur waarbinnen ze actief vragen om klantenfeedback en hun klanten betrekken bij het verder verfijnen en ontwikkelen van hun aanbod. Elke First Friends wil een positieve impact genereren op de wereld die hen omringt!