The Baby’s Corner

Een warm nest voor mama’s en papa’s, een unieke plek vol liefde voor baby, kind en mama.

Het ontstaan van The baby’s corner, dat is een verhaal met als rode draad het moederschap. Als jonge mama volgde Sonia Pypaert, oprichter en zaakvoerder, haar moederhart en bouwde ze vanuit haar dromen aan de droom van zovele aanstaande mama’s en papa’s: een babywinkel waar ouders en hun kinderen intussen al 25 jaar lang op een voetstuk staan. De producten werden destijds al gescreend op hun duurzaamheid: producten die zullen blijven meegaan over generaties of meegroeien met de kinderen. Sonia ging op zoek naar collecties die warmte, kwaliteit en persoonlijkheid combineren. Dat werd haar missie net als het heel persoonlijke contact in de winkel. “We adviseerden toen immers al mama’s en papa’s met een aanbod op maat van wat ze écht nodig hadden. En dat hebben we nog steeds allemaal in huis: van kleding over speelgoed tot verzorging en kinderwagens met een absolute focus op schoonheid, duurzaamheid én kwaliteit. Vandaag, na 25 jaar, werken we met een topteam van – jawel – 25 werknemers die bovenal zelf mama’s & papa’s zijn. Samen met hen werd het babyassortiment uitgebreid met een ruim palet voor kinderen en moeders. Want we willen dé gids zijn voor alledrie op de belangrijkste reis in hun levens.”

De winkel van de toekomst

The baby’s corner evolueerde in die 25 jaar tot een team dat het beste van zichzelf wil geven. We bouwen samen de winkel van de toekomst verder uit. Met de digitale transformatie is the baby’s corner uitgegroeid tot een unieke omnichannelspeler, bekend in België en ver daarbuiten. Heel creatief en met oog voor detail verzorgen we oplossingen voor alle belangrijke noden van (toekomstige) ouders. Veel meer dan het leveren van producten van hoge kwaliteit, zijn we een community geworden waar klanten praktische informatie, advies en gedeelde ervaringen kunnen vinden.

The baby’s corner groeide uit de grootste baby- en kinderwinkel in Vlaanderen voor (bijna-) mama’s en papa’s met drie verkoopkanalen: fysieke winkel (2500m²), webshop en (online) geboortelijsten.

Babygeluk is van alle tijden en dus gaan we mee met onze tijd want we lanceren ook nog eens een meertalige website. Onze droomlijstjes zijn voortaan drietalig: Nederlands, Frans en Engels. Delen met familie en vrienden is babyfunding met een grote glimlach. We hebben dan ook de ambitie om de meest complete en verrassende baby- en kinderwinkel in België te zijn met meer dan 200 wondermooie collecties waarvan het merendeel uit eigen land of Europa. Alles voor mama, baby en kind: van zwangerschapskleding, baby- en kinderkleding, kinderwagens, kinderkamers, speelgoed, fietsen tot boekentassen, …

Bovenal vind je bij ons goede raad met een stralende glimlach. We zijn een warm nest voor mama’s en papa’s, een unieke plek vol liefde voor baby, kind en mama.

Dromen mag… of liever: moet!

In The baby’s corner zijn geboortelijsten droomlijstjes. Een geboortelijst is een verlanglijst waar toekomstige ouders hun producten die ze wensen voor hun nieuwe baby vastleggen. Wij ontzorgen hen door deze producten voor hen te reserveren, te etaleren – online en op de winkelvloer – zodat familie, vrienden en kennissen hun favoriet cadeautje voor de baby kunnen kiezen. Sinds onze eerste dag kiezen wij bewust voor merken voor baby, kind & mama die duurzaamheid vooropstellen en ecologisch produceren. Want we willen onze prachtige planeet weer gezond doorgeven aan de kinderen van onze kinderen, aan de kleinkinderen van onze kleinkinderen.

360° ontzorging van (toekomstige) mama’s

Onze consument, de mama en de tribe die rond haar hangt, willen we doorheen de volledige klantenreis bereiken. Door de juiste data te verzamelen kennen we de mentaliteit van onze mama. Deze mama is duurzaam, digitaal, kent iets van technologie, wil het beste voor haar kind en liefst zo snel mogelijk. Zij wil het comfort van een webshop om te browsen en te scrollen door de producten, waar en wanneer ze dit wenst. Wil onze mama een kinderwagen zelf uittesten, zelf beleven, de stof voelen – Dat kan! Met onze love brand en kanalen willen wij hierop inspelen door omnichannel oplossingen en antwoorden te bieden aan deze mama’s.

Onbeschreven en onbezonnen. Wat een wereld, wat een boek dat ooit moet volgeschreven worden. Taal, motoriek, rekenen, delen met anderen, … Het lijstje wat een kind leren moet is eigenlijk om bij te duizelen. Maar stap voor stap overwinnen ze alles. En verwondering is daarbij hun mooiste lotgenoot. The baby’s corner ontzorgt ouders (in spe) met oprecht mama-advies, wondermooie producten én gaat nog dat stapje verder om een positieve impact na te streven. Producten die én duurzaam, én veilig, én handig, én buitengewoon mooi zijn, dat is waar wij voor staan. Affordable luxury brands die bruisen van innovatie, design en gebruiksgemak. Een heerlijke combinatie die mama’s, papa’s, oma’s, opa’s en kinderen jarenlang laat genieten.

Recent verschenen

  • Een warm nest voor alle mama’s en papa’s
    In 1996 opende Sonia Pypaert een babywinkel, the baby’s corner, als antwoord op de noden die ze zelf ondervond als prille mama. Vandaag is de belevingswinkel in Nazareth de grootste baby- en kinderwinkel in Vlaanderen. Een persoonlijke aanpak, een gezonde dosis doorzettingsvermogen en de nodige commerciële flair bleken de gouden ingrediënten voor dit boeiend en warm succesverhaal.
  • 25 jaar the baby’s corner. En de toekomst? Daar zorgen we samen voor!
    Succesvol ondernemen is vandaag niet langer enkel geënt op winstgevendheid en efficiëntie. Transparantie en duurzaamheid zijn onze missie. We vullen dit begrip op een creatieve en innovatieve manier in, door de ontwikkeling van een groene bedrijfsstrategie.

Onze coördinaten

Steenweg Deinze 33
9810 Nazareth – België
customerservice@babyscorner.be
www.thebabyscorner.be
+32 (0)9.381.12.70

First Friends is een collectief van premium merken die hun klanten écht op de eerste plaats zetten! We doen dit door enkel duurzame en kwalitatieve producten en diensten aan te bieden, toegankelijk en bereikbaar te zijn en een gevoel van verwondering te creëren bij onze klanten. De partners van ons collectief hebben allen een bedrijfscultuur waarbinnen ze actief vragen om klantenfeedback en hun klanten betrekken bij het verder verfijnen en ontwikkelen van hun aanbod. Elke First Friends wil een positieve impact genereren op de wereld die hen omringt!