Insight-In

Het Insight-In Collectief is voortgekomen uit Insight-In, een vooraanstaand interieurbureau dat al 22 jaar actief is in het ontwerp en de coördinatie van (ver)bouwingswerken. Na de samenvoeging met Huyghe Decoratie en Burigat Decoratie, twee gerenommeerde bedrijven gespecialiseerd in hoogwaardige raambekleding en textiel, vertegenwoordigen ze nu een collectief dat exclusieve interieurs met uitmuntende afwerkingen en diepgaande expertise levert.

Het hart van Insight-In

Als dromer, doorduwer en recht door zee persoon, is Laurence Batteauw het hart van het Insight-In Collectief. Ze koestert het creatieve proces en het vermogen om mensen met elkaar te verbinden. Na vele jaren hard werken en uitdagende overnames heeft ze haar leiderschap versterkt en het Insight-In collectief vorm gegeven. Haar visie en vastberadenheid hebben negatieve ervaringen omgezet in positieve groei en succes.

Hun visie en missie

Afspraken nakomen, vertrouwen en het nastreven van duidelijke doelen zijn dan ook van cruciaal belang voor het Insight-In collectief en voor Laurence als ondernemer. Dit vormt de basis voor hun rechtlijnige aanpak en betrouwbare dienstverlening.

Daarnaast streven ze bij het Insight-In Collectief ernaar om mensen gelukkig te maken. Ze geloven dat onze omgeving de cocon vormt waarin we onszelf zijn en anderen meenemen in een verhaal. Binnen de komende 5 jaar streven Laurence en haar team ernaar om de eerste stappen te zetten als filantropische organisatie, waarmee ze hun missie van positieve impact verder willen versterken.

Een wereld van inspiratie

Het Insight-In Collectief heet u van harte welkom in een wereld van inspirerende interieurontwerpen en hoogwaardige dienstverlening. Ontdek meer over hun projecten en waarden op hun website en sociale mediaplatforms en word onderdeel van hun groeiende netwerk.

Onze coördinaten

Atomiumstraat 6
9100 Sint-Niklaas

insight-in.be
+32 9 395 94 73

First Friends is een collectief van premium merken die hun klanten écht op de eerste plaats zetten! We doen dit door enkel duurzame en kwalitatieve producten en diensten aan te bieden, toegankelijk en bereikbaar te zijn en een gevoel van verwondering te creëren bij onze klanten. De partners van ons collectief hebben allen een bedrijfscultuur waarbinnen ze actief vragen om klantenfeedback en hun klanten betrekken bij het verder verfijnen en ontwikkelen van hun aanbod. Elke First Friends wil een positieve impact genereren op de wereld die hen omringt!