Podcast #2: De ondernemerfluisteraar: krachtige begeleiding en waardevolle inzichten voor groeiende ondernemers

In deze inspirerende podcast duikt host Sonia Pypaert in het boeiende verhaal van Jarno De Smet, een voormalige paardenfluisteraar die is uitgegroeid tot een bekende ondernemerfluisteraar.

Ontdek hoe Jarno zijn expertise en ervaring inzet om ondernemers te begeleiden bij het realiseren van hun groeipotentieel. Ga mee op reis terwijl Jarno de essentie van ondernemerschap onthult en deelt hoe hij zijn unieke mix van marketingkennis en ervaringsgericht coachen toepast in intensieve trajecten. Verken diverse onderwerpen, zoals de verschillende typen ondernemers, het belang van zelfkennis, het vinden van balans tussen werk en privé, en het omgaan met uitdagingen in het ondernemerschap.

Krachtige begeleiding voor ondernemers

Ontdek hoe Jarno ondernemers helpt om kapitein te worden van hun eigen schip en hoe hij focust op het optimaliseren van marketing, communicatie en bedrijfsstructuur om groei te stimuleren. Laat je inspireren door zijn concrete en down-to-earth aanpak, terwijl hij je meeneemt op een reis naar financiële rust en vrijheid.

Word geïnspireerd en empower jezelf als ondernemer met deze podcast vol waardevolle inzichten en praktische tips van de Ondernemerfluisteraar.

Topics

  • Achter elke ondernemer schuilt een mens
  • Zijn er verschillende type ondernemers?
  • Welk type ondernemer ben jij?
  • De kern van de ondernemer
  • Hoe word je als ondernemer kapitein van je eigen schip?
  • Omgaan met ups en downs in het ondernemerschap
  • Focus op positiviteit
  • Work life balance

Heb je vragen over deze podcast?

Mail naar info@firstfriends.be

Host: Sonia Pypaert
Gast: Jarno De Smet

First Friends is een collectief van premium merken die hun klanten écht op de eerste plaats zetten! We doen dit door enkel duurzame en kwalitatieve producten en diensten aan te bieden, toegankelijk en bereikbaar te zijn en een gevoel van verwondering te creëren bij onze klanten. De partners van ons collectief hebben allen een bedrijfscultuur waarbinnen ze actief vragen om klantenfeedback en hun klanten betrekken bij het verder verfijnen en ontwikkelen van hun aanbod. Elke First Friends wil een positieve impact genereren op de wereld die hen omringt!