Transparantie, durf & zelfvertrouwen
Augustus 2020 is waar het allemaal begon voor Dimitri Devroe, co-founder van dear digital in Gent. dear digital is een agency gespecialiseerd in het schalen van e-commerce bedrijven. Dit doen ze aan de hand van digitale marketing, de ontwikkeling van content die converteert om daarna terecht te komen op een door hen ontwikkelde website. De e-commerce agency werd mede geschapen door Niels Desot die Dimitri ontmoette bij The Birdhouse, een start-up accelerator in Gent.
Dimitri is ambitieus en drijft op de voldoening die hij haalt uit het creatieve met het analytische combineren. De impact die hij kan creëren met een gedeelte van storytelling en het werkelijk behalen van resultaten is waarvoor hij het doet.
Na heel wat marketing ervaring in zowel grote als kleine bedrijven vond Dimitri het tijd een eigen zaak te starten. Zijn passie en gedrevenheid voor het vak bracht dear digital na 2 jaar groeien tot een 25-koppig bedrijf. Dit werd onder andere verwezenlijkt door een samensmelting met Bombay Studio, een agency die zich rond dezelfde periode ontwikkelde tot specialist in Shopify development en de internationalisering van e-commerce brands. Samen vormen ze de perfecte mix van marketeers en developers om start-ups en scale-ups de meest kwalitatieve service te bieden.
“Puzzle in a bag”
Kort nadat dear digital werd opgestart, vonden de founders dat ze meer wouden zijn dan enkel consultants. Ze wouden kunnen aantonen bij hun klanten dat ze snappen wat ze doormaken wanneer je een product online verkoopt. In de eerste lockdown gingen mensen aan het puzzelen en Dimitri en Niels zagen direct een opportuniteit. Daarom kwam Puzzle in a bag op de markt! Het ‘instagramable’ maken van een oud product door de doos achterwege te laten en de puzzel in een hippe zak te verpakken. Elke editie met een nieuwe grafisch ontwerper aan het roer.